Probuzení do sobotního rána nebylo nijak příjemné pro jezdce.
Po slunných dnech přišel vydatný déšť, který přetrvával po celý soutěžní den.
Pořadatel pár minut před startem změnil jízdní časy z rychlých A na pomalé B časy.
Start sobotní soutěže byl v devět hodin. Na jezdce čekaly tři náročná kola s dvanácti měřenými testy.
Konec konců bylo i náročné přejíždět po silnici. Italové jsou hodně známí svoji divokou jízdou, kde se víc troubí, než signalizuje směr jízdy.
Český jezdec Patrik Markvart měl dva kilometry po startu lehkou kolizi na kruhovém objezdu s italskou řidičkou, která na kruhovém objezdu vjela do protisměru. Patrik vyvázl s lehkým pohmožděním pánve a pokračoval v soutěži. Na stejném kruhovém objezdu, na stejném místě si to italský řidič namířil do protisměru a došlo ke kolizi s druhým českým jezdcem Kryštofem Koublem, který byl po nárazu vymrštěn přes kapotu auta. Naštěstí nedošlo k vážnému zranění. Kryštof si stěžoval na bolest ruky, která mu během chvilky otekla. Skončil v péči lékařů. Rentgen ukázal, že není nic zlomené, ale vykloubené.
Do zítřejší soutěže však Kryštof nenastoupí. Zranění ruky je dosti bolestivé.
Příští víkend startuje na třetím podniku seriálu Mistrovství Evropy endura v Lotyšsku, kde vede nejen svoji třídu, ale i absolutní pořadí.
Nedělní soutěž startuje v devět hodin. Předpověď počasí by měla být lepší než v sobotu. Pořadatel však, kvůli zhoršení sjízdnosti trati přidal několik minut do časových kontrol.
Na jezdce čeká stejný počet kol jako při sobotní soutěži a dvanáct měřených testů.
Italské soutěže jsou známé svojí obtížností a pořadatelsky dokonale připravené.
Šestidenní v roce 2020, která se pojede v Itálii, bude pořádána právě v této oblasti.